.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش اقبال کشاورزان گندمکار به مراکز دولتی

شمال نیوز: مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 در باره خرید تضمینی گندم اعلام کرد: از ابتدای خرید گندم از کشاورزان تاکنون بیش از 35 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان خریداری شده است.

به گزارش رضا افرازه در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز در ساری، با اعلام اینکه بیش از 13 هزار تن از این گندم توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 و مابقی آن از طریق بخش خصوصی خریداری گردیده است تصریح کرد: میزان خرید گندم از کشاورزان توسط مراکز دولتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود شش برابر شده است.

وی افزود: ارزش گندم خریداری شده توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 از کشاورزان استان مازندران بیش از 108 میلیارد ریال بوده است.

افرازه همچنین اضافه کرد: مابه التفاوت نرخ قدیم و جدید خرید گندم به حساب اکثر کشاورزانی که محصول خود را به مراکز دولتی تحویل داده اند واریز شده است و مابقی نیز در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 خاطرنشان کرد سیلوی شهید میرزاپور نکا همچنان آماده خرید گندم از کشاورزان عزیز می باشد.

رضا افرازه در خصوص سهمیه بندی آرد نانوایی ها اعلام کرد: از زمان اجرای هدفمندسازی یارانه ها ، تعداد واحدهای خبازی بیش از 20درصد اضافه شده و از طرفی سرانه مصرف آرد بدلیل کاهش ضایعات و به تبع آن کاهش مصرف از 120 کیلوگرم در سال به 90 کیلوگرم کاهش یافته ، به همین دلیل میزان سهمیه آرد تخصیص یافته به هر یک از واحدهای خبازی با کاهش مواجه شده است.

افرازه افزود : با نانواییهایی که تخلفاتی از قبیل فروش آرد یارانه ای ، گرانفروشی ، کم فروشی و رعایت نکردن مسائل بهداشتی و... داشته باشند، از طریق مراجع ذیربط برخورد جدی خواهد شد.

وی در پایان اعلام داشت: در استان مازندران بیش از 4000 واحد نانوایی مشغول فعالیت می باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.